«Ημερίδα “Μάνα Γη” και Βράβευση Μαθητικού Διαγωνισμού στο 2ο ΕΠΑ.Λ. Σταυρούπολης»
Την Τρίτη 31 Μαρτίου 2026, η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (Δ.Δ.Ε.) Δυτικής Θεσσαλονίκης και οι Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου της Δ.Δ.Ε. Δυτικής Θεσσαλονίκης, σε συνεργασία με την Περιβαλλοντική Οργάνωση για την Άγρια Ζωή και τη Φύση...

















