Ενεργοί πολίτες στα μνημεία της πόλης μας. Ένα οδοιπορικό των μαθητών της Α΄ Λυκείου
Στο πλαίσιο των δράσεων “Ενεργός Πολίτης”, οι μαθητές και οι μαθήτριες της Α’ Λυκείου του σχολείου μας πραγματοποίησαν ένα ξεχωριστό βιωματικό οδοιπορικό στην καρδιά της πόλης. Τον κεντρικό σχεδιασμό και την οργάνωση της δράσης...

















