Διδακτική επίσκεψη στην ΕΛΣΤΑΤ

Την Παρασκευή 20/03/26 οι μαθητές των τμημάτων Β Οικονομίας, τομέα Διοίκησης και Οικονομίας, του 2ου ΕΠΑΛ Σταυρούπολης πραγματοποίησαν διδακτική επίσκεψη στο πλαίσιο του μαθήματος “Οικονομικά Μαθηματικά”. Η επίσκεψη πραγματοποιήθηκε στα γραφεία της ΕΛΣΤΑΤ Θεσσαλονίκης. Εκεί οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά την ιστορία, το έργο και τη σημασία της Στατιστικής Υπηρεσίας.

Ευχαριστούμε θερμά τον υπεύθυνο κύριο Κωνσταντίνο Παξιμαδά για την ενδιαφέρουσα ενημέρωση, την  άμεση επικοινωνία του με τα παιδιά, την υπομονή και τα δώρα. 

Οι υπεύθυνοι καθηγητές Σκαρλάτου Μιροσλάβα, Μαρουφίδης Δημήτριος και Αγγελίδου Κυβέλη

Ίσως σας ενδιαφέρουν…