Ημερίδα ΣΕΠ για τα ένστολα επαγγέλματα στο πολεμικό μουσείο.

Τη Δευτέρα 24/11/2025, 11 μαθητές και μαθήτριες της Γ τάξης του σχολείου μας παρακολούθησαν την Ημερίδα ΣΕΠ με θέμα: “Τα Ένστολα Επαγγέλματα στο Μηχανογραφικό Δελτίο για την Εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση” που διοργανώθηκε στο Πολεμικό Μουσείο από την Περιφερειακή Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας.

Συντονίστρια της Ημερίδας ορίστηκε από τη ΔΔΕ Δυτικής Θεσσαλονίκης η Διευθύντρια του σχολείου μας, κα Ελένη Ελβανίδου.

Τους μαθητές συνόδευε η εκπαιδευτικός κα Ζουμπουλιά Βαϊτσίδου.

Ίσως σας ενδιαφέρουν…