Εθελοντική Αιμοδοσία ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2025

Την Τρίτη 7 Οκτωβρίου 2025 πραγματοποιήθηκε η πρώτη τακτική εθελοντική Αιμοδοσία της τράπεζας αίματος του 2ου ΕΠΑΛ Σταυρούπολης.

Η συμμετοχή ήταν ικανοποιητική και συλλέχθηκαν 22 μονάδες αίματος (ο συνήθης αριθμός είναι 40 με 45 μονάδες).

Στην εκδήλωση συμμετείχαν και 3 αγαπητοί συνταξιούχοι συνάδελφοι ο κ. Δούναβης Σωτήριος ΠΕ03 Μαθηματικός, ο κ. Ρόζος Χρήστος ΠΕ11 Φυσικής Αγωγής και η κ. Γιανέζη Τάνια ΠΕ04.02 Χημικός.

Η δεύτερη τακτική αιμοδοσία του έτους θα πραγματοποιηθεί την άνοιξη του 2025. Θα υπάρξει σχετική ανακοίνωση.

Ίσως σας ενδιαφέρουν…